UnToucherble

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

>> Saturday love with Shiki-Yo <<

Av Yuhime - 26 september 2009 18:33


He smiled and he shed his tears.. He didnt wanna cry

It hurted himself when he cried

He didnt wanna see the pain on her face

He didnt wanna see her cry... It was all his fault

He wish he could stay

But in the end.. He had to turn around..

And walk away with the last memory of her teary face

He walked away and promised himself to never hurt her again


Picture made by: Shiki-Yo <33

Bäst Tomodachi ever <33

Shiki-Yo & D-Yuhime

Dagen var helt OKEY! haha... Inte bra men helt okej...

Början av dagen sööög.. (i wont tell why it'll just spoil my mood)

Sen så satt jag inne o kollade på film halva dagen...

När Shiki ringde så var man tvungen att sticka till affären

(I want some pricacy.. and i dont get it in da house xD)

så jag tog en runda till affären... snackade med shiki

Shiki gjorde min dag mkt bättre...

Sen när jag kom hem så skulle telefonen av xD

Så jag fortsatte hemma och feta på mig med kladdkaka och chips

Shiki ska sjunga en av mina sånger när han kommer ner från stocholm i jul..

Shiki har den underbaraste rösten jag har hört =D

Så ni kanske får höra den ändå...

Ha det så braa!!!


>> My Conclusion <<

D-Yume

 
 
Ingen bild

Shiki-yo

26 september 2009 19:18

haha.. vad sn'llt av dej dåe..
jo man vill liksom nt att sin bästa tomodachi ska vara ledsen elr hur

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yuhime - 29 januari 2010 23:38


I closed off the world Turned myself away from everything Hid myself in the darkness Scared for every move The shaddow of the pain remaining Will I everopen myself to others? Will my scars and pain ever disapear? Will the memories of yo...

Av Yuhime - 25 januari 2010 19:00


" take this poition, forgetting, leaving, and never return... lets never speak, like there was never you and I, lest leave, lets forget " Heeeiiyoo! How's y'all! Jah... jag tänkte att tills kinesisk nyår så kommer väl inte så mkt hända... kans...

Av Yuhime - 24 januari 2010 17:38


If you where promised to love someone If you where to make a promise If you where to belive in the promise If you where to die for the promise Then do never make any promises Because a single and unnecesary promise to you Might be a ...

Av Yuhime - 22 januari 2010 21:43


Heeij folks! hur e dt! min dag var ganska bra faktis.. åkte till mlm för att jag skulle repa med mitt band... Men ja så som jag inte visste så träffade jag Phi och Thomas(Tomas?) i l.a station till mlm! haha kul som kul! vi snackade en hel del.. fakt...

Av Yuhime - 21 januari 2010 23:53


Hey people! Yuhime here! wow havent been blogging for a while... and I'm sorry cause of that.. well I've been pretty much lazy and busy nowadays.. so forgive my rudeness.. Anyways I hope I can be on more and keep on posting I suppose... Today was p...

Presentation


Heejheej!! Jao e Yuhime kallas Yume (^ _ ^)Hare så kul på min blogg =] Jag skriver mycket poesi och låtar!!

Omröstning

Vad är mest vktigt till er?
 Pengar
 Familj
 Popularitet
 Vänner
 Pojkvän/Flickvän
 Allt av dem!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

V.I.P Bloogz

Music I Luve

Besöksstatistik

Ke$ha



Ovido - Quiz & Flashcards