UnToucherble

Alla inlägg under september 2009

Av Yuhime - 26 september 2009 18:33


He smiled and he shed his tears.. He didnt wanna cry

It hurted himself when he cried

He didnt wanna see the pain on her face

He didnt wanna see her cry... It was all his fault

He wish he could stay

But in the end.. He had to turn around..

And walk away with the last memory of her teary face

He walked away and promised himself to never hurt her again


Picture made by: Shiki-Yo <33

Bäst Tomodachi ever <33

Shiki-Yo & D-Yuhime

Dagen var helt OKEY! haha... Inte bra men helt okej...

Början av dagen sööög.. (i wont tell why it'll just spoil my mood)

Sen så satt jag inne o kollade på film halva dagen...

När Shiki ringde så var man tvungen att sticka till affären

(I want some pricacy.. and i dont get it in da house xD)

så jag tog en runda till affären... snackade med shiki

Shiki gjorde min dag mkt bättre...

Sen när jag kom hem så skulle telefonen av xD

Så jag fortsatte hemma och feta på mig med kladdkaka och chips

Shiki ska sjunga en av mina sånger när han kommer ner från stocholm i jul..

Shiki har den underbaraste rösten jag har hört =D

Så ni kanske får höra den ändå...

Ha det så braa!!!


>> My Conclusion <<

D-Yume

Av Yuhime - 25 september 2009 16:30


I've told ya clearly

If you're good to me then I'll be good to you

You used me to get what u want

I gave u what I had

But you where only selfish and lazy

When I'm working my ass off you cant even say thanks

When I get my price

You can forget about even getting anything from me

Liar, Faker,selfish.. Never, Never belive in u again


  

Yuhime - lost smile

Jaha det var fredag igen ja.. men tyvärr så var denna fredag inte så bra

Fullt med prov och läxor denna veckan

Det söööög!!! urgh hatar det

Jaha och då var det så att Jag gick till skolan

Kom hem och satt vid datorn lite

Tvättade kläder lite... var skiiit trött

Ni kan inte fatta hur jvl trött jag var denna veckan

And so what happened when I had a deep nice sleep?

Jo >_> otacksamma mäniska kom och störde o skrek på mig

in my head I said; THANK YOU FOR FUCKING SCREWEING MY DAY!

Jag var sur för fan

Men de e chill nue xD haha livet går och kommer

Jag bryr mej inte om små saker så länge

Hur var er dag? tjulledo!

>> D-Yume <<

Av Yuhime - 18 september 2009 15:20


I had a reason to smile

When you left me

I didnt have a reason to smile anymore


Yuhime - Live Lips  

Idag så var det skola sen hem... Ganska normalt väl

Det ända som var olika från alla andra dagar, var att det e fredag!

Ja... och jag ÄLSKAR fredagar... för dagen efter e lördag xD

Jag ska jobba sen hem o softa...

KT kommer och hälsa på idag

Ni som inte vet... KT e min syrras kille xD Snäll och omtänksam

A good guy i suppose x)

Ska köpa massor godis så jag kan käka på kvällen xD hahha

Aja... Min morsa klaga för jag går ner i vikt

Jag äter som fan men går ner i vikt....

Help meeh!!!

Haha vi ses!! ha en bra dag peoples <33


>> D-Yume <<

Av Yuhime - 17 september 2009 19:15



I've been told that people hate me

I've been told that people dont need me

I've been told that I shouldnt be here

But you know what?


I dont live because of anyone

I dont live because of myself

I dont live because I want to

I dont live because I need to

I dont live because people need me

I live because I was born to


  

Yuhime - Closed love


I love the darkness

Beause it's the only time

No one can reach me

It's the only time

I'm UnToucherble


>> D-Yume <<

Av Yuhime - 17 september 2009 19:00


This gurl is easy to hate but hard to love

But it aint actually that way...

People just make it seem like that..

Because they doesnt even try to approach her


Yuhime - stylez  

Japp... Första inlägget här!! yaay kul...

Aja Idag har det varit en tröttsamt och komplicerat dag

Skolan var helt okej...

Jag tycker fortfarande att det e för lite grönt

Det borde finnas gröna skåp...

Haha jag bara skämtar!

Men liksom jag älskar grön... men inte besatt

Annars har resten av min dag bestått av:

Musik, Poesi, Ritningar, Bilder och skrattat med syrran

Yepp Min dag idag var seg och tråkig!

Vi ses :)


>> Love yao <<

Yume~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heejheej!! Jao e Yuhime kallas Yume (^ _ ^)Hare så kul på min blogg =] Jag skriver mycket poesi och låtar!!

Omröstning

Vad är mest vktigt till er?
 Pengar
 Familj
 Popularitet
 Vänner
 Pojkvän/Flickvän
 Allt av dem!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

V.I.P Bloogz

Music I Luve

Besöksstatistik

Ke$ha



Ovido - Quiz & Flashcards