UnToucherble

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

decided

Av Yuhime - 25 januari 2010 19:00

" take this poition, forgetting, leaving, and never return... lets never speak, like there was never you and I, lest leave, lets forget "

Heeeiiyoo! How's y'all! Jah... jag tänkte att tills kinesisk nyår så kommer väl inte så mkt hända... kanske man får lov att träffa Chels och andy? jag hoppas det! either way... Nobu och Shun har övat en hel del dessa dagarna.. jag känner mej helt tom utan min bass xD haha... jag vill jag vill! Jag vill att tiden ska gå gort gort så att jag kan åkaaa till VIETNAM!!! weeeh! haha iaf sp har jag inhte mkt att säga om idag... bara att det var en tråkig och tröttsamt dag... ännu en dag i as-torp helvetet... annars imorgon ska man se selma-gymnasiet... probably will begin there xD hahaha anyways c yah laters~


Yuhime~

 
 
miztha

miztha

26 januari 2010 10:01

svar: awuu taack em gaaai! :D

http://mizthanguyen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yuhime - 29 januari 2010 23:38


I closed off the world Turned myself away from everything Hid myself in the darkness Scared for every move The shaddow of the pain remaining Will I everopen myself to others? Will my scars and pain ever disapear? Will the memories of yo...

Av Yuhime - 24 januari 2010 17:38


If you where promised to love someone If you where to make a promise If you where to belive in the promise If you where to die for the promise Then do never make any promises Because a single and unnecesary promise to you Might be a ...

Av Yuhime - 22 januari 2010 21:43


Heeij folks! hur e dt! min dag var ganska bra faktis.. åkte till mlm för att jag skulle repa med mitt band... Men ja så som jag inte visste så träffade jag Phi och Thomas(Tomas?) i l.a station till mlm! haha kul som kul! vi snackade en hel del.. fakt...

Av Yuhime - 21 januari 2010 23:53


Hey people! Yuhime here! wow havent been blogging for a while... and I'm sorry cause of that.. well I've been pretty much lazy and busy nowadays.. so forgive my rudeness.. Anyways I hope I can be on more and keep on posting I suppose... Today was p...

Av Yuhime - 1 november 2009 17:54

>> While I was holding on, You where letting go <<   Kenny's quote: Tears are words that we cant express Jay-K's quote: You thaught me how to love, But not how to stop Johnny's quote: Love is when you shed a tear and still wan...

Presentation


Heejheej!! Jao e Yuhime kallas Yume (^ _ ^)Hare så kul på min blogg =] Jag skriver mycket poesi och låtar!!

Omröstning

Vad är mest vktigt till er?
 Pengar
 Familj
 Popularitet
 Vänner
 Pojkvän/Flickvän
 Allt av dem!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

V.I.P Bloogz

Music I Luve

Besöksstatistik

Ke$ha



Ovido - Quiz & Flashcards